Η καινούρια σχολική χρονιά

Όπως βλέπετε από τις αναρτήσεις, θα ήθελα πολύ να είμαι διακοπές ακόμα.. η καινούρια σχολική χρονιά ήρθε τροχάδην όμως. Ήρθε και μας προσπέρασε. Τέλος Αυγούστου ήρθα Ελλάδα να πάρω τον μικρό από τις διακοπές με τον παππού και την γιαγιά. Πέρσι είχαμε ταξιδέψει βράδυ, είχαμε φτάσει σπίτι κατά τις 3 το πρωί και την επομένη ξεκινούσε το σχολείο στις 9.00. Ο μικρός ήταν, προς μεγάλη μου έκπληξη γεμάτος ενέργεια, εγώ όμως δεν αντέχω πια τέτοια ξενύχτια. Πιστεύω πως με εξάντηλησαν τα ξενύχτια για την σχολή και πλέον είμαι αλεργική… Ίσως ενδόμυχα περιμένω να τα αντισταθμίσω με ξενύχτια καλοπέρασης, ποιός ξέρει αν θα γίνει ποτέ αυτό. Παρόλα αυτά, πώς γίνεται και κάθε φορά σε αυτό το ταξίδι το Αυγουστιάτικο ταλαιπωρούμαστε…
Για φέτος είχαμε κλείσει πτήσεις πρωινές για να είμαστε φρέσκιοι και να ξεκουραστούμε το υπόλοιπο της Κυριακής. Εμείς τις πτήσεις τις κλείνουμε γύρω στα Χριστούγεννα, όταν λοιπόν, μας ανακοίνωσαν το γάμο τους κάτι καλοί φίλοι από Ελλάδα ανατρέξαμε στα εισητήρια… τα καλά νέα ήταν ότι θα μπορούσα εγώ με τον μικρό να πάμε, τα άσχημα νέα ήταν ότι ήταν το βράδυ πριν την πτήση μας! Περάσαμε πολύ όμορφα, είδαμε μετά από πάρα πολλά χρόνια σχέσης και ένα παιδί τους φίλους μας να στεφανώνονται, και ήταν πολύ σιγκηνητικό γιατί τους στεφάνωνε ο αδερφός μου. Δεν ήθελα με τίποτα να χάσω τον αδερφό μου κουμπάρο! Είδα φίλους που είχα πάρα πολύ καιρό να δω και προς μεγάλη μου έκπληξη και χαρά το θέμα ήταν τα παιδιά και η οικογένεια. Είχα και ένα καινούριo συναίσθημα που ενώ με τους φίλους είχα την αίσθηση ότι βρεθήκαμε μόλις χτες, τα παιδιά μας δεν γνωριζόντουσαν.

Φύγαμε σχετικά νωρίς, κατά τις 2 το πρωί. Βρέθηκα να πακετάρω 4-6 τα χαράματα προσπαθώντας να χωρέσω ένα αεροπλάνο playmobile, από τον παππού και τη γιαγιά και ένα πιστόλι δώρο από την νονά δώρο του Αλέξανδρου για την γιορτή του που ήταν την προηγούμενη μέρα και με τον γάμο δεν πρόλαβε ούτε καν να συναρμολογήσει. Ήταν τόσο συνεργάσιμος όλες αυτές τις μέρες με όλες τις ταλαιπωρίες και ταξίδια, που ενώ ο ίδιος είχε αποδεχτεί ότι θα το αφήσει στην γιαγιά το παιχνίδι του, εγώ βρέθηκα να ζυγίζω την βαλίτσα τριακόσιες φορές, να κουβαλάω μια χειραποσκευή πιο βαριά από την βαλίτσα, και να αφήνω διάφορα καλούδια φαγώσιμα στην Αθήνα. Το αεροπλάνο όμως ταξίδεψε μαζί μας και η ανταμοιβή μου ήταν το πρόσωπό του Αλέξανδρου όταν το έβγαλα από την βαλίτσα την επομένη. 🙂 Μας λείπει βέβαια η πόρτα του αεροπλάνου που ξεχάστηκε κάτω από το μαξιλάρι στην πολυθρόνα της γιαγιάς, αλλά μικρό το κακό!
Φτάσαμε Λονδίνο και η ρουτίνα ξεκίνησε απότομα. Homework από την πρώτη βδομάδα, κολύμπι, taekwondo, και φέτος ξεκινήσαμε και Ελληνικό Σαββατιανό σχολείο. Να πω την αλήθεια, τα έχουμε παίξει όλοι μας… Ακόμα δεν μπορούμε να ισορροπίσουμε, ψάχνουμε να βρούμε το τέρμα και δεν φαίνεται πουθενά… Ήδη περιμένουμε με μεγάλη χαρά το half term στα μέσα Οκτωβρίου!
Όσο για το Ελληνικό σχολείο, ειλικρινά δεν περίμενα να σιγκινηθώ τόσο όταν μπήκαμε στην τάξη και τον είδα να κάθεται σε μία τάξη που ακούγονταν κυρίως Ελληνικά! Δεν ξέρω πώς θα πάει η χρονιά, και ο αγώνας μας δεν είναι τόσο να μάθει να γράφει και να διαβάζει Ελληνικά, αλλά να τα αγαπήσει, να θέλει να πηγαίνει, να κάνει φίλους, να αισθανθεί την κουλτούρα και τον πολιτισμό. Προς το παρόν, και προς μεγάλη μου έκπληξη χαίρεται πάρα πολύ να πηγαίνει παρά το πρωινό ξύπνημα και την ταλαιπωρία (είναι κανένα 45′-1 ώρα από το σπίτι που ο ίδιος δεν έχει συνηθίσει αφού το σχολείο του είναι 5 λεπτάκια με τα πόδια).

School year 2014

Έστω και αργά, λοιπόν, ήθελα να καταγράψω αυτές τις στιγμές στο οικογενειακό μας μπλογκάκι.
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ αγόρι μας!

ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ!

One thought on “Η καινούρια σχολική χρονιά

1. Happy New School Year και Καλή Σχολική Χρονιά, λοιπόν !!!
    Eύχομαι να βρείτε γρήγορα τις ισορροπίες σας και τους ρυθμούς σας και να την καταευχαριστηθείτε ! 🙂